Аналітика

Комплексний аналіз отриманих даних результативності використання рекламних інструментів, корегування результатів, збір і обробка статистичної інформації, проведення маркетингових досліджень
Аналітика

«Мені здається», «я думаю», «я вважаю» - це зовсім не аргумент для стартапу або ведення бізнесу. Перш ніж розширювати колектив або закуповувати матеріали необхідно детально вивчити середовище, в яке Ви хочете зануритися.

Якісний аналіз постачальників і посередників, конкурентів і потенційних партнерів, споживачів і трендів ринку дають можливість спроектувати «повнокольорову» картинку. А внутрішня аналітика дозволяє дізнатися навіть найпікантніші секрети вашого покупця і розібратися з мотивами його поведінки.

analitics-ico1
Web-аналітика
Веб-аналітика - це збір, вивчення, аналіз та інтерпретація статистичних та зведених даних, отриманих завдяки спеціальним лічильникам і системам, про інтернет-сайт. Web-аналітика дає можливість сформувати
портрет користувача і його інтереси, оцінити джерела трафіку і шляхи конверсії, найбільш і найменш клікабельні модулі, помилки в навігації, цілі відвідування і поведінки користувача на сайті. Найбільш поширені сесійна (дані показують, що сталося) і подієва (дані демонструє, хто дійшов) аналітика. Аналізуючи цілі (сторінка контакти, відправка заявки, підтвердження товару) необхідно враховувати обидва типи. Перший для розуміння загальної статистики сайту, другий для фокусування роботи з цільовими покупцями.
analitics-ico2
Дослідження ринку
Аналіз ринку - це збір, обробка, порівняння та аналіз отриманої інформації для формування висновків відповідно до поставлених цілей. Маркетингове дослідження може включати аналіз ринку, підприємства, проекту,
конкурентів, або товару. Для отримання даних використовується вторинна і первинна інформація. Первинні дані можуть бути зібрані завдяки польовим дослідженням, фокус-груп, інтерв'ю, спостереженнями і опитуваннями. Здобута інформація формується з двох джерел кількісних (точні статистичні об'єктивні дані) і якісних (припущення, суб'єктивні висновки), а потім групується для обробки і подальшої підготовки висновків.
Ви можете розрахувати вартість наших послуг прямо зараз!
замовити послугу