Формування маркетингового оточення товарів або послуг
Як мама піклується про дитину, оточуючи її любов'ю і захищаючи від можливих образ, так і наша команда контент-маркетологів і піарників пестить кожен проект.
Наше основне завдання - познайомити і закохати потенційних клієнтів у ваші товари. Адже саме на інформаційне оточення покладена задача запевнити відвідувача в надійності і високій якості послуг, що надаються.

Копірайтинг
Копірайтинг - це створення унікального текстового контенту згідно з технічним завданням. Головною особливістю якісного копірайтингу є легкість читання, грамотність, інформаційне навантаження, витримка стилю
і тематики, а також здатність формувати лояльність читача і провокувати на вчинення цільового дії.
Створення рекламного, тексту що продає або SEO тексту відбувається в кілька етапів. Після детального аналізу переваг та інтересів цільової аудиторії, у відповідності з ТЗ здійснюється підбір і вивчення 10-15 джерел інформації. Тільки після цього навіть добре знайома з тематикою команда копірайтерів береться за написання текстів. Готові матеріали додатково перевіряються коректорами і контент-менеджерами, щоб уникнути неточності виконання або недосконалості якості роботи.

Управління репутацією
Комплекс заходів і дій за рахунок стратегічно вірної тактики управляння репутацією спрямовано не лише на повне розуміння існуючої оцінки діяльності бізнес-структури або фізичної особи, а й на правильне
коригування отриманого результату.
Найпершим кроком у такому разі стане саме збір та обробка існуючих відгуків: вручну, проходячи сотні сторінок пошукової видачі по десяткам можливих ключових запитів, і автоматизування, що дозволяє дізнатися про появу нової згадки вже через хвилину після її публікації.
Професійне формування іміджу досягається за рахунок : видалення негативу, грамотної роботи з раніше створеними записами, стимулювання появи нових постів позитивного характеру.
Перевірити ефективність виконання завдань дуже легко. У ТОП 20 видачі по цільовим запитам ви не повинні побачити жодного пропущеного або не до кінця обробленого відгуку.

Інформаційний шум
Інформаційний шум – це не відфільтроване середовище штучно створених , а також природних потоків даних.
Завдяки створенню інформаційного оточення вашого продукту або компанії, у користувача формується
відчуття популярності товару за рахунок чого зростає рівень довіри до компанії.
Для отримання бажаного результату – популярності бренду - відбувається поетапна робота з загально інформаційними і вузькоспеціалізованими площадці, в тому числі публікація та розповсюдження прес-релізів, реєстрація та наповнення каталогів і агрегаторів, дошок оголошень і форумів.

Створення та актуалізація баз даних
Створення та актуалізація баз даних, що реалізується за рахунок кропіткої праці штату співробітників, шляхом наповнення чи збагачення необхідної інформації, найчастіше контактних і загальних даних про компанії або
осіб, відповідно цільовим характеристикам.
До даної послуги можна віднести: збір ключових відомостей, доопрацювання та розширення існуючих даних, перевірка і виправлення застарілої інформації, перенесення або конвертація матеріалів, обробка та сегментація прес-релізів, перевірка справжності фактів.
Завдяки багаторічному досвіду надання послуги резидентам ЄС і зручному географічному розташуванню, можливий аутсорсинг співробітників українською, російською, англійською та німецькою мовами.
Ви можете
розрахувати вартість наших послуг прямо зараз!
замовити послугу