Просування

Внутрішня і зовнішня оптимізація сайту, створення і ведення соціальних сторінок компанії, розробка і впровадження поведінкових рекламних кампаній з урахуванням індивідуальних особливостей проекту.
Просування і розвиток проекту

Створення відмінного продукту - це безперечно запорука успіху. Але це навіть ще не середина дороги до окупності і отримання чистого прибутку. Завдання команди Маболо - створити і підтримувати попит, підігрівати інтерес і приводити на ваш ресурс і / або фірмове місце продажу «підігрітих» клієнтів. Багаторічне вивчення, постійне тестування і самовдосконалення дає нам можливість не тільки прогнозувати оптимальні канали просування, спираючись на специфіку бізнес-структури, а й належним чином їх використовувати.

services6
SEO
SEO - це комплекс заходів, спрямованих на підвищення сайту в результатах пошукової видачі. Виділяють внутрішню і зовнішню пошукову оптимізацію. Внутрішня оптимізація сайту - кропітка робота декількох фахівців,
яка включає в себе складання і розподіл семантичного ядра, чистку коду, оптимізацію щільності ключових слів в текстах, прописування метатегів, внутрішню перелінковку, складання файлу-інструкції для пошукових роботів, налаштування редиректів, видалення дублів і склеювання сторінок, налаштування та відображення сторінки 404. Зовнішня оптимізація сайту починається тільки після повного закінчення внутрішніх робіт. По суті - це професійна робота з біржами посилань, реєстрація в каталогах і розміщення односторонніх посилань на трастових площадках.
promotions-ico2
Контекстна та медійна реклама
Контекстна реклама або PPC (Pay Per Click) - адресний показ текстових, графічних або відео-матеріалів в пошукових системах або на тематичних площадках з можливістю переходу на сайт рекламодавця. Найбільш
популярна модель оплати - плата за клік або перехід користувача на посадкову сторінку. Основними перевагами РРС реклами сміливо можна назвати можливості таргетингу (тимчасового, географічного), селекції аудиторії (за статтю, віком, інтересам), оперативність налаштування, високу рентабельність і швидке отримання результатів. Виділяють кілька типів контекстної реклами:
  • Пошукова реклама - показ текстових оголошень в результатах пошукової видачі по певному ключовому слову.
  • Медійна мережа - відображення текстових та / або графічних рекламних матеріалів на тематичних площадках-партнерах пошукових мереж.
  • Ретаргетинг і ремаркетинг - можливість налаштування взаємодії реклами тільки з певними групами користувачів, додатково можливо налаштовувати кількість і термін показів одному клієнту.
  • Реклама в соціальних мережах - адресні покази по вузько вибраному таргетингу цільової аудиторії текстових і графічних рекламних матеріалів.
Найбільш важливим елементом при роботі з контекстною рекламою є не тільки зниження вартості кліка і підвищення CTR, а й коефіцієнт подальшої конверсії на сайті рекламодавця.
promotions-ico3
SMM

SMM (Sosial Media Marketing) - комплекс заходів по залученню трафіку або уваги користувачів, використовуючи соціальні медіа як нові канали комунікації. Необхідно пам'ятати, що SMM включає не тільки
соціальні мережі, а й профільні площадки, блоги, форуми і відеохостінги. Умовно просування в соціальних медіа можна поділити на кілька етапів: розробка концепції, створення та оформлення офіційних профілів, залучення базових користувачів, генерація цільового та рекламного контенту, робота з цільовими користувачами. Грамотне SMM дозволяє створити інформаційне оточення компанії, домогтися впізнаваністі і лояльністі аудиторії, а також соціальні фактори враховуються пошуковими системами при ранжуванні.
promotions-ico4
Розробка і проведення рекламних кампаній
Рекламна концепція - це основний інформаційний посил вашої компанії. Це ідея, яка об'єднує логотип, фірмовий стиль, слоган, брендбук і рекламну кампанію. Рекламна
концепція повинна продавати емоцію, вирішення питання, потребу, імідж або додаткове благо клієнта. Розробка концепції включає в себе аналіз ринку і складання портрету споживача, при необхідності створення логотипу, фірмового стилю і слогану компанії, складання легенди, вибір оптимальних способів і методів просування товару, розробку позиціонування. Після затвердження всіх основних питань, команда дизайнерів спільно з досвідченими маркетологами створює необхідних візуальний і / або аудіо ряд, необхідний для втілення концепції і отримання результатів.
Ви можете розрахувати вартість наших послуг прямо зараз!
замовити послугу