Інтернет-проекти

Планування і реалізація різних представницьких сторінок компанії (сайтів) для залучення клієнтів, здійснення прямих продажів, комунікації з споживчою аудиторією
Формування маркетингового оточення товарів або послуг
Сайт - є головним «обличчям» компанії в інтернеті. Ми зможемо подбати про те, щоб у потенційних клієнтів сформувалося тільки позитивну думку про Вас. Вирішуємо завдання будь-якого рівня складності - від сайту візитки до великого інтернету магазину, з урахуванням всіх правил юзабіліті і особливостей покупців. Тільки індивідуальний підхід до дизайну Ваших продуктів.
services6
Лендінг
Цільова сторінка (landing page - «посадкова сторінка») - промо-сайт з однією сторінкою, спрямований на реалізацію цільової дії відвідувачем: перехід по посиланню, заповнення форми, вчинення замовлення
та інші. Лендінги існують двох основних типів: проміжні (створені для «підготовки» і додаткової «обробки» користувача перед переходом на наступний Лендінг) і фінальні (веб сторінки, створені для конверсії). На перший погляд найбільш простий, з технічної точки зору, сайт одночасно є одним з найбільш складних і в той же час ефективних площадок для здійснення продажу.
promotions-ico2
Промо-сайт
Не дивлячись на відносно не тривале життя промо-сайту, недооцінка його важливості рівносильна провалу активності і порожній траті бюджету. Яскравий, інформаційно-насичений, зрозумілий сайт,що
закарбовується в пам'яті, складається всього з 2-3 сторінок, повинен повноцінно виконати головну місію - спровокувати потенційного клієнта на цільову дію. Створюючи промо-сайти як правило використовується набагато більше складних елементів, ніж для корпоративної сторінки, наприклад. Використання флеш-анімацій, паралакс ефектів, безліч скриптів і спеціально написаних модулів надає відвідувачеві сайту відчуття особливості і серйозності в підготовці самої активності. Правильно вжиті складні елементи розробки надають легкості користування ресурсом для аудиторії, а професійно створена адміністративна панель дозволяє працювати без спеціальних навичок кожному працівнику компанії-замовника.
promotions-ico3
Корпоративний сайт
Корпоративний сайт - це комунікативна площадка, що оптимізує процеси обміну інформацією, виконаний згідно фірмового стилю компанії. Залежно від потреб виділяють чотири типи подібних ресурсів: для клієнтів,
для партнерів, для співробітників і змішана. Головною метою створення корпоративного сайту для клієнтів є вибудовування якісного зворотного зв'язку з клієнтами. Підвищення рівня лояльності відбувається за рахунок інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу, що дозволяє потенційному клієнту без зусиль знайти не тільки основну інформацію про компанію, її товари і послуги, але і отримати вичерпну кваліфіковану відповідь на будь-яке запитання. Професійно створений корпоративний сайт для роботи з партнерами стане невід'ємною частиною іміджу і вагомим аргументом при виборі підрядника. Розроблений під індивідуальні потреби особистий кабінет дає можливість кожному користувачеві відслідковувати прогрес виконання операцій, оперувати рахунками та розрахунками, своєчасно актуалізувати інформацію, а також забезпечує оформлення замовлень в онлайн-режимі. Створення корпоративного сайту для роботи із співробітниками вирішить проблему швидкого оповіщення необхідних груп фахівців, постановки та моніторингу виконання завдань, відстеження ефективності та рентабельності відділів. Багатофункціональна адміністративна панель не стане каменем спотикання, тому що не вимагає спеціальних навичок і не займає багато часу на освоєння її використання.
promotions-ico4
Інтернет-магазин
Розробка проекту онлайн-рітейлу – багатоступеневе завдання, що вимагає тісної взаємодії внутрішніх підрозділів компанії, а також налагодженої комунікації проект-менеджера і представника замовника.
Багаторічне вивчення, тестування і щоденне вивчення дозволяє маркетологу розробити оптимальну структуру і найкращу логіку для проекту. Підкоряючись законам юзабіліті і візуалізації, а також прислухаючись до трендів вебдизайну і з огляду на переваги цільової аудиторії, досвідчені дизайнери створюють унікальні сайти, що дозволяють з легкістю конвертувати відвідувачів ресурсу в задоволених клієнтів. Щоденна практика дає можливість веб-майстрам вибрати найкраще рішення реалізації інтернет-магазину: спеціалізовані CMS або індивідуально розроблені движки. Інтеграція з внутрішньою CRM замовника, зручна адміністративна панель і гнучкість обраної системи, дозволять без значних часових і фінансових витрат підвищити обсяг продажів.
services6
Технічний супровід
Інтернет ресурс будь-якої складності вимагає постійного моніторингу і оновлень функціональних елементів, завдяки яким забезпечується безперебійна робота сайту та його захист від шкідливих елементів.
Технічний супровід сайту включає в себе безліч напрямків починаючи від допомоги в оформленні доменного імені, виборі і налаштуванні хостингу, постійному контролі й нагадуванні про своєчасні розрахунки за ці сервіси, створенні корпоративної пошти до виправлення роботи сайту, оновлення CMS до актуальних версій для уникнення зломів і хакерських атак , створення і зберігання бекапів, які дозволять швидко відновити свіжу версію сайту при виникненні проблем з хостингом. Обов'язковими елементами також будуть відстеження видимості і швидкості завантаження сторінок, додавання та налаштування додаткових модулів і розширень, установка скриптів сервісів аналітики.
marketing-ico4
Інформаційний супровід
Інформаційний супровід сайту - це регулярна актуалізація бази даних ресурсу і забезпечення функціональності інтерактивних систем, до яких відносяться розділи новин, публікація, FAQ і форумів.
Регулярне оновлення і додавання інформації на сайт, відстеження популярності контенту, підбір, створення і обробка графічних і фотоматеріалів, робота з відео-контентом, оптимізація інформації під вимоги пошукових систем надасть вашому ресурсу привабливість не тільки для пошукових систем, але і для користувача.
Ви можете розрахувати вартість наших послуг прямо зараз!
замовити послугу